25 Eylül 2009 Cuma

AŞIĞIM İSTİKLALE

Yılmam düşman zulmünden,
Zincirleri kırarım.
Koç yiğitler tetikte,
Otağ kurmuş hünkarım.

Ezan-tekbir sesiyle,
Beslenmiştir diyarım.
Cennet gibi vatanım,
Benim namusum, arım.

Yedi düvel bilsin ki!
Hür yaşamak kararım.
Kara donlu kafire,
İndirilen şamarım.

Yalçın sarp kayaları,
Bir solukta aşarım.
Elimde al bayrakla,
Zaferlere koşarım.

Azığımız imandır,
Bu yüzdendir başarım.
Nerde bir zulüm varsa,
Karşısında ben varım.

Esir Türk illerine,
Kartalları salarım.
Akıncıya yar oldu,
Geçit vermez dağlarım.

Dilimden düşmez dua,
Zafer için ağlarım.
Aşığım istiklale,
Şahit altın çağlarım.

Burçlarda dalgalanır,
Sancaklarım, tuğlarım.

Göz açtırmam zalime,
Yiğitlikte serdarım.

Koskoca şanlı tarih,
Medar-ı iftiharım.
Gönlümde kutlu sevda,
Nazlı hilal nigarım.

Tüm dünya tanır beni,
Hürriyet benim adım.
ŞÜKÜRLER OLSUN RABBİM,
HÜR DOĞDUM, HÜR YAŞARIM!

Hayrettin DURMUŞ

İlim, Kültür ve Sanatta ÇINAR
Yıl:2 Sayı:21, Nisan 1996

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder